Imatge: Membres del grup motor de l’OVI Castelló, junt amb membres de VICOVAL i de la Cooperativa Transversal.

Hola món divers! Nova setmana d’activitats, noves fites en el camí de l’Oficina Vida Independent de Castelló.

El dimarts ens vam reunir amb el nou president de COCEMFE Castelló, el vinarossenc Ramón Meseguer, junt amb el seu director Samuel Miralles, membre també de l’Associació d’Esclerosi Múltiple de Castelló. Els vam explicar els detalls del projecte OVI Castelló, el procés en què ens hem embarcat i la demanda històrica del moviment vida independent respecte a la figura de l’Assistent Personal. Una reunió on ens van traslladar el seu interès en què participem del seu pròxim Consell per explicar a les associacions que hi formen part d’aquesta entitat el projecte d’OVI. Un espai ideal per a seguir difonent els objectius del moviment vida independent entre els usuaris d’aquestes associacions i el seu entorn familiar.

Imatge: Benito Pérez i Ramón Meseguer

Una altra fita que teníem moltes ganes de comunicar-vos és la posada en marxa el grup motor de l’OVI. Ja som una bona colla companyes engrescades en participar activament en l’execució del projecte i la presa de decisions sobre el seu desenvolupament! En aquesta reunió també vam comptar amb la participació de diversos companys de VICOVAL, amb qui vam compartir anhels i esperances per aconseguir que a la resta del País Valencià nasquen més projectes d’OVI i el moviment vida independent veja materialitzades les seues històriques reivindicacions.

Però aquí no ha acabat la nostra ruta setmanal. També vam assistir a una trobada amb els tècnics de participació de l’Ajuntament de Castelló. En aquesta reunió vam aprofundir sobre els avantatges i obligacions que comporta constituir-se com a Associació. Una informació rellevant per a valorar pròximament quina entitat jurídica pren l’OVI per al seu funcionament. A més, vam abordar altres qüestions com les vies de finançament existents per al teixit associatiu, tant a escala municipal com autonòmica, com les característiques de l’Ajuntament de Castelló al respecte.

Finalment, aprofitem per a transmetre que estem ultimant les pròximes xerrades que farà el grup motor de l’OVI en diferents centres educatius de les comarques de Castelló on s’imparteix formació per a poder treballar com a Assistent Personal. A més, estem tancant les jornades que farem la primera quinzena de novembre.

Com veieu ens venen setmanes intenses per compartir la filosofia i els principis de la vida independent. Segueix-nos per les xarxes socials i la web per seguir el fil!